Weekbrief bereikbaar na inloggen

Vanaf heden worden de weekbrief en kerkklanken achter de inlog van de website geplaatst. In de menubalk kunt u klikken op de knop ‘INLOGGEN’. Na inloggen is de weekbrief zichtbaar onder de pagina ‘LEDEN’.

Nog geen inloggegevens?

Leden van de Morgenstergemeente kunnen een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen om toegang te krijgen tot het beveiligde deel van deze website. Op dat deel kunt u de ledenlijst van de gemeente inzien. In de ledenlijst vindt u de gegevens om contact met uw medeleden op te nemen. In de toekomst zullen wellicht meer delen van de website beveiligd worden, zodat ze slechts voor de gemeenteleden zichtbaar zijn. Dit kan echter pas zodra zoveel mogelijk leden hun login-gegevens hebben opgevraagd.

Om toegang te krijgen kunt u een e-mail naar de ledenadministratie sturen, met vermelding van uw naam en adres. Na controle op lidmaatschap krijgt u vervolgens u per e-mail bericht dat uw account is geactiveerd en verdere instructies.

Start typing and press Enter to search